torsdag den 23. maj 2013

Det havde jeg glemt

Vi var relativt tidligt oppe, så jeg valgte at tage 1A'eren til Viby ved halvnitiden. Grunden til, at jeg havde valgt at købe ind i Føtex, var den, at jeg håbede at kunne købe frosne kødboller.

Men - jeg havde helt glemt, hvordan det er at køre i bus i myldretiden. Den pågældende bus var en af de små Solaris-busser, hvor sæderne er designet til pygmæer. Der var ganske få siddepladser, da jeg kom om bord, men omkring ved Hasselager Allé var det slut med siddepladser. Men ikke kun bussen var proppet, det var vejen såmænd også. Fra Grøndalsvej til Viby Torv gik det i en lang kø i sneglefart. Men frem nåede vi da.

 
Efter at jeg i Føtex havde købt ind til dagens middag, tog jeg 1A'eren den anden vej. Og her var der rigelig plads i en Volvo 13,7 m. bus.

Havde de så frosne kødboller i Føtex? Svaret er nej.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar