onsdag den 8. maj 2013

Det var ægge så godt

Loke og jeg hyggede os med at se billeder på computeren, og jeg havde fuldstændig glemt, at jeg havde sat en kasserolle på komfuret og tændt under den for at koge et par æg til min aftensmad. Mens vi sad og så, lød der pludselig et stort knald fra køkkenet. Susanne gik ud for at se, hvad der var galt. Det var selvfølgelig mine æg, der var sprunget i luften i kasserollen, og selvom der var låg på, lå en del af dem på komfuret. De havde det ikke godt, og det havde kasserollen mildest talt heller ikke.
 
(Foto: Susanne Ryolf)

(Foto: Susanne Ryolf)
 
Der bredte sig hurtigt en fæl stank, så samtlige vinduer og terrassedøren måtte åbnes. Susanne kogte to nye æg til mig, og på fredag skal jeg vist et smut til Viby for at købe en ny kasserolle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar