mandag den 6. maj 2013

Fin service fra Stofa

Der er kommet nye kanaler på fjernsynet - i hvert fald en, der hedder TV2fri. For at kunne se den, geninstallerede jeg i går samtlige programmer på fjernsynet, og den er nu også med. Susanne var lidt træt af, at der var nogle få programmer, som ikke havde undertekster. Jeg skrev derfor til Stofas support for at høre, om fejlen ligger hos Stofa.

I dag ved middagstid blev jeg ringet op af en meget hjælpsom mand fra Stofa, som forklarede, at der et eller andet sted i vores fjernsyn findes en funktion, som kan tilføje de manglende undertekster. Han kunne naturligvis ikke fortælle nøjagtigt hvor, da han ikke kender vores fjernsyn, men for en sikkerheds skyld gav han mig et telefonnummer til Philips' support, så jeg kunne følge sagen op der.

Jeg prøvede nu først selv og fandt efter lidt søgen den nævnte funktion. Så nu kan Susanne igen følge med i de film, der vises på TV2film samt få oversat løvebrøl og grisegrynt fra Animal Planet.

Tak til Stofa for fin support.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar