onsdag den 8. maj 2013

Loke på besøg

Vi blev vækket af, at der kom en sms på min telefon. Jeg har tilmeldt mig DMI's service om varsling af skidt vejr. Susanne stod op, men jeg kunne nu sagtens sove videre. Meddelelsen var, at torden, lynild og skybrud var aflyst.
 
Loke havde været skidt i går, så Morten havde ringet og spurgt, om han kunne være hos os i stedet for at han skulle i dagpleje. Det kunne han. Jeanette var her med ham først på formiddagen. Han var ikke helt frisk i starten, men heller ikke helt skidt. Han fik lidt morgenmad og spiste det meste af en is. Sammen med Susanne så han en masse dyr i fjernsynet - løver, aber, giraffer, elefanter og hvad ved jeg.
 
Efter frokost gik Susanne og Loke ind for at tage en middagslur, men den blev afbrudt, da postbuddet bankede på døren (vores klokke virker ikke).

Loke og jeg så lidt billeder på computeren, blandt andet dem jeg tog i Viborg i lørdags.

Lige før Susanne skulle køre på arbejde var Morten her for at hente Loke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar