fredag den 21. juni 2013

Det er skønt at være en god kunde i SuperBrugsen

Jeg havde planlagt at besøge "Sculpture By The Sea" i dag, men da jeg til morgen så DMI's radarkort, ændrede jeg planer. Jeg brugte i stedet formiddagen på at indscanne en del af de billeder, opskrifter og andre ting, der havde hobet sig op i chartequet til dette formål.


På vej til arbejde var Susanne i går i SuperBrugsen. I en mail havde hun, som specielt udvalgt kunde, fået tilbud om at købe en flaske rødvin til 1 krone. Det syntes vi selvfølgelig var værd prøve, og hun fik sin flaske med hjem. Den passede fint til de bøffer, som hun stegte til aften sammen med nogle pomfritter. Bøfferne var i øvrigt også fra SuperBrugsen. Både bøffer og rødvin var helt til UG.


Og med hensyn til rødvinen forstår men det godt, når man i næste uges tilbudsavis ser, hvad normalprisen er for netop denne rødvin. Det er skønt at være en god og trofast kunde i SuperBrugsen.

Susanne har officielt meddelt, at hun også laver mad både i morgen og på søndag. Jamen, jeg bliver sgu da helt rastløs i weekenden!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar