torsdag den 27. juni 2013

Falck er der altid

Ja, selvfølgelig er Falck der altid - især i min tilværelse. Jeg er kommet på Falck-stationerne i Aarhus fra før jeg kunne gå, og endda selv nu - halvandet år efter, at jeg gik på efterløn - spøger korpset stadig i min tilværelse. I dag på den måde, at vi havde besøg af min tidligere kollega Benda, som jeg havde lovet at hjælpe med at blive dus med Facebook. Det betød selvfølgelig en masse snak, både om Falck og bestemt også om andre ting i livet, og også en middagsret med tigerrejer, grønt og ris.

Efter middagen hjalp jeg Benda med at oprette en gmail og vi gennemgik Facebook på godt og ondt. Jeg håber, at hun fik noget ud af det og har lovet, at hun må konsultere mig igen, hvis hun kommer i tvivl om noget af det, vi gennemgik.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar