lørdag den 15. juni 2013

Tillykke Camila

Dette indlæg hører måske ikke hjemme på min blog, da det ikke er min egen oplevelse. Men jeg synes alligevel, at begivenheden fortjener at blive omtalt.

Susanne var sidst på dagen med til at fejre sin venindes datter Camila, som i december blev udlært som bygningsmaler og på mandag fylder 20 år. Camila havde inviteret familie, naboer og venner til lidt spisning i beboerhuset i Holmstrup. Jeg havde en rigtig københavner-øv-dag og valgte derfor at blive hjemme for at kunne prioritere barnedåben i Viborg i morgen.

To af emnerne på Camilas ønskeseddel var en bil og en tablet. Susanne havde derfor pakket en lille legetøjsbil og en hovedpinetablet i en Haribo-kasse, så Camila kunne få sine ønsker opfyldt.


I pakken var dog også et gavekort til en guld- og sølvsmed, så Camila kan supplere bilen og tabletten med bidrag til et smykke.

Jeg slappede af herhjemme ved at se en række gamle film om Aarhus havn. Susanne var hjemme ved 2130-tiden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar